28 marca 2016

Ulubieńcy miesiąca: MARZEC

Witajcie! Marzec był miesiącem, w którym znalazłam sporo ulubieńców, w różnych kategoriach. Mam nadzieję, że spodobają się Wam tak samo jak mi.


EX MACHINA

Film, który widziałam z klasą w kinie. Oglądany w celach szkolnych, w dodatku jest to science fiction - czyli został skreślony już na samym początku. Jednak po obejrzeniu go miałam pretensje do siebie samej, że tak szybko go zaszufladkowałam. Polecam wszystkim. Jest to film zmuszający do refleksji, zadania sobie pytania o to, jak daleko możemy się posunąć, nad iloma rzeczami człowiek będzie chciał jeszcze zawładnąć, do czego to doprowadzi. Gra w nim dosłownie garstka aktorów, ale idealnie dobranych. Jeszcze dodam, że ten film otrzymał Oscara za efekty specjalne.


FLASHLIGHT - JESSIE J

Jest to piosenka, która ma już prawie rok. Słyszałam ją już wcześniej, gdy oglądałam Pitch Perfect - bo została nagrana właśnie do tego filmu. Dziwię się, że odkopałam ją niedawno i polubiłam na nowo. Co tu dużo mówić? Trzeba posłuchać.


DESIGN YOUR LIFE

Blog Aliny Moskwy, na którym opowiada jak poukładać sobie... wszystko. Jak zorganizować przestrzeń w pokoju, jak mieć więcej czasu, jak się zainspirować, jak robić dobre zdjęcia. Można tam znaleźć naprawdę sporo cennych porad, a wszystko jest przyozdobione cudownymi zdjęciami jej własnego autorstwa. Zdecydowanie polecam.



BÓG NIGDY NIE MRUGA - REGINA BRETT

Książka, którą dostałam na Boże Narodzenie od koleżanki z klasy. Mam co do niej mieszane uczucia, więc długo zastanawiałam się, czy umieścić ją w ulubieńcach. Ogólnie, jest to zbiór 50 lekcji „na trudniejsze chwile w życiu”. Niektóre z nich są naprawdę inspirujące, poruszające, chwytające za serce, albo nawet po ludzku przydatne. Jednak z niektórymi się nie zgadzam. Czytając je miałam ochotę spotkać się z autorką i pokłócić. Najbardziej działały tak na mnie te, w których porusza tematy religijne. Pisała, że skończyła religioznawstwo, a sama uważa się za osobę wierzącą. Ale sposób w jaki opisuje niektóre fragmenty Biblii przyprawia mnie o dreszcze. Gdyby ktokolwiek wcześniej tak mi je opisał, mój stosunek do wiary wyglądałby o wiele inaczej. Teraz po prostu potrafię się z nią nie zgodzić. Dodaję ją do ulubieńców, ponieważ w ostatecznym podsumowaniu wyszła na plus.



POMADKA GIORDANI GOLD ICONIC MATTE - PINK TOUCH

Zamawiając tę pomadkę spodziewałam się czegoś naprawdę dobrej jakości, ale to co dostałam przerosło moje oczekiwania. Jej cena regularna to 42,90zł, więc tania nie jest. Ja na szczęście trafiłam na promocję, więc kosztowała tylko 24,90zł. Zdecydowałam się na odcień Pink Touch, który był strzałem w dziesiątkę. Nie jest jaskrawa, więc nie widać jej na pierwszy rzut oka, ale nie jest też tak neutralna, żeby nie było jej widać w ogóle. Ma piękne matowe wykończenie, a jej trwałość to około 3h. Można ją nosić dłużej, jednak ja po takim czasie już wolę ją zmyć i pomalować usta na nowo. Niestety dodaję zdjęcie sklepowe, ponieważ uważam, że prezentuje się na nim o wiele lepiej, niż ta moja już kilkakrotnie używana.



RACHEL RYLE - INSTAGRAM

Konto na instagramie, którego autorkę podziwiam. Podziwiam ją za to, że ma ona tyle chęci, tyle zapału, tyle pomysłów, na tworzenie tych cudownych małych-wielkich dzieł. Dodaje tam animacje, które sama rysuje, z dbałością o najmniejsze szczegóły. Trudno to opisać, trzeba zobaczyć. Dlatego zachęcam do zajrzenia na jej instagrama.


To już wszystko. Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą (kolejną) długą nieobecność. Naprawdę staram się ich unikać, ale czasami... no cóż, siła wyższa.

16 komentarzy:

  1. Ale fajny post! :) Bardzo oryginalni ''Ulubiency''!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni ulubieńcy :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (sukienka, torebka i "Banggood")? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi ulubieńcy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam tą książkę,jest według mnie fantastyczna. Ciekawi ulubieńcy, o większości z nich nie słyszałam ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  5. świetni ulubieńcy ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi książka bardzo się spodobała. Po jej przeczytaniu całkiem inaczej patrzę na świat

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka również była moim ulubieńcem ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ksiązkę mam zamiar przeczytać :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa książki "Bóg nigdy nie mruga".
    Pozdrawiam i obserwuję ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Za książkę "Bóg nigdy nie mruga" niedługo mam zamiar się zabrać, reszty nie znam. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tą książkę, można się z niej wiele nauczyć, lub przemyśleć sobie kilka spraw. Co do pomadki, cudowny kolor, uwielbiam takie tony. :)
    Zapraszam do siebie http://asadzik.blogspot.com/ ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja uwielbiam tą książkę, czasem przy gorszym dniu bardzo mi pomogła! ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Profil instagramowy mnie zaciekawił, te uzależnienie.. haha
    A książka jest przecudowna, z tym się zgadzam :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. widać ,że dużo pracy wkładasz w swojego bloga, dlatego życzę Tobie abyś osiągnęła sukces :)
    super wpis :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń